סקר חדש: הליכוד מזנק – ימינה ותקווה חדשה מתרסקות

נדב דוד 2 Comment on סקר חדש: הליכוד מזנק – ימינה ותקווה חדשה מתרסקות

סקר חדש של חברת "דייקרט פולס, מגלה את המגמה הפוליטית ביום פתיחת מושב החורף בכנסת. הקואליציה הנוכחית מתרסקת ל-54 מנדטים

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת "דיירקט פולס" מפרסמת היום (שני) יום פתיחת מושב החורף של הכנסת ו-113 יום להקמת הממשלה ונראה כי מפלגות הימין בקואליציה מתרסקות, תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה ונשארת בחוץ כפי שהיו גם בסקרים קודמים. ימינה שיו"ר מפלגתב עומד בראשות הממשלה עומדת על גבול אחוז החסימה ונמצאת לקראת מחיקתה מהמפה הפוליטית.

מנגד מפלגת הליכוד מזנקת ב-5 מנדטים ועומדת על 35 מנדטים, נראה שמצביעי ימינה ותקווה חדשה חוזרים לליכוד, נראה כי ככל שמחדלי הממשלה והחבטות שמקבלת הממשלה משמאל ימשכו הנהירה של הימין הרך לליכוד תלך ותגדל.

תוצאות הסקר: הליכוד – 35 מנדטים. יש עתיד – 19 מנדטים. ש"ס – 9 מנדטים. העבודה – 8 מנדטים. הרשימה המשותפת – 8 מנדטים. כחול לבן – 8 מנדטים. הציונות הדתית – 7 מנדטים. יהדות התורה – 7 מנדטים. ישראל ביתנו – 6 מנדטים. רע"מ –  5 מנדטים. ימינה – 4 מנדטים. מרצ – 4 מנדטים. תקוה חדשה – 0 מנדטים.

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה- 3 באוקטובר, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 701 משיבים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+- בהסתברות של 95%.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הליכוד יעלה ויעלה עד שיגיע לשלטון בעז”ה קרוב!

  2. 1

    בתמונה: החמור מגרד בקרחתו, אולי שיבקש קצת שיער מהקוף שיושב לימינו…